X-COM Mod: Arsenał
Desert Eagles | |
| Dual Sonic Pistols |
Obrażenia: 44 | |
Prędkość początkowa pocisku: 300 | |
Pojemność magazynka: 20 | |
Przerwa pomiędzy strzałami: 12 (1/5 sek.) | |
Czas przeładowania: 120 (2 sek.) | |
Start-up: Brak | |
Odrzut: 35 | |
Bink: 1 | |
Wpływ ruchu na celność: 1 |
H&K MP5 | |
| Heavy Laser |
Obrażenia: 130 | |
Prędkość początkowa pocisku: 750 | |
Pojemność magazynka: Nieskończona | |
Przerwa pomiędzy strzałami: 35 (7/12 sek.) | |
Czas przeładowania: Brak | |
Start-up: Brak | |
Odrzut: 21 | |
Bink: 4 | |
Wpływ ruchu na celność: 1 |
AK-74 | |
| Plasma Rifle |
Obrażenia: 160 | |
Prędkość początkowa pocisku: 191 | |
Pojemność magazynka: 28 | |
Przerwa pomiędzy strzałami: 16 (4/15 sek.) | |
Czas przeładowania: 150 (2,5 sek.) | |
Start-up: Brak | |
Odrzut: 16 | |
Bink: 3 | |
Wpływ ruchu na celność: 1 |
Steyr AUG | |
| Gauss Rifle |
Obrażenia: 120 | |
Prędkość początkowa pocisku: 525 | |
Pojemność magazynka: 15 | |
Przerwa pomiędzy strzałami: 28 (7/15 sek.) | |
Czas przeładowania: 120 (2 sek.) | |
Start-up: Brak | |
Odrzut: 23 | |
Bink: 2 | |
Wpływ ruchu na celność: 1 |
Spas-12 | |
| Close Quarters Battle Shotgun |
Obrażenia: 120 | |
Prędkość początkowa pocisku: 145 | |
Pojemność magazynka: 5 | |
Przerwa pomiędzy strzałami: 31 (31/60 sek.) | |
Czas przeładowania: 18 (0,3 sek.) / nabój | |
Start-up: Brak | |
Odrzut: 86 | |
Bink: Brak | |
Wpływ ruchu na celność: 1 |
Ruger 77 | |
| Sonic Cannon |
Obrażenia: 270 | |
Prędkość początkowa pocisku: 300 | |
Pojemność magazynka: 10 | |
Przerwa pomiędzy strzałami: 42 (0,7 sek.) | |
Czas przeładowania: 156 (2,6 sek.) | |
Start-up: Brak | |
Odrzut: 60 | |
Bink: 6 | |
Wpływ ruchu na celność: 1 |
M79 | |
| Blaster Launcher |
Obrażenia: 400 000 | |
Prędkość początkowa pocisku: 300 | |
Pojemność magazynka: 1 | |
Przerwa pomiędzy strzałami: Brak | |
Czas przeładowania: 300 (5 sek.) | |
Start-up: Brak | |
Odrzut: 400 | |
Bink: 30 | |
Wpływ ruchu na celność: 3 |
Barret M82A1 | |
| Gauss Sniper Gun |
Obrażenia: 1600 | |
Prędkość początkowa pocisku: 600 | |
Pojemność magazynka: 1 | |
Przerwa pomiędzy strzałami: Brak | |
Czas przeładowania: 240 (4 sek.) | |
Start-up: 45 (3/4 sek.) | |
Odrzut: 888 | |
Bink: 80 | |
Wpływ ruchu na celność: 6 |
FN Minimi | |
| Jet Harpoon Rifle |
Obrażenia: 96 | |
Prędkość początkowa pocisku: 260 | |
Pojemność magazynka: 10 | |
Przerwa pomiędzy strzałami: 8 (2/15 sek.) | |
Czas przeładowania: 120 (2 sek.) | |
Start-up: Brak | |
Odrzut: 5 | |
Bink: 1 | |
Wpływ ruchu na celność: 1 |
XM214 Minigun | |
| Auto Cannon [AP] |
Obrażenia: 84 | |
Prędkość początkowa pocisku: 198 | |
Pojemność magazynka: 56 | |
Przerwa pomiędzy strzałami: 4 (1/15 sek.) | |
Czas przeładowania: 220 (3,666 sek.) | |
Start-up: 2 (1/30 sek.) | |
Odrzut: 2 | |
Bink: 1 | |
Wpływ ruchu na celność: 2 |
US SOCOM | |
| Laser Pistol |
Obrażenia: 23 | |
Prędkość początkowa pocisku: 750 | |
Pojemność magazynka: Nieskończona | |
Przerwa pomiędzy strzałami: 26 (13/30 sek.) | |
Czas przeładowania: Brak | |
Start-up: Brak | |
Odrzut: 26 | |
Bink: 1 | |
Wpływ ruchu na celność: 1 |
Combat Knife | |
| Plasma Blade |
Obrażenia: 500 000 | |
Prędkość początkowa pocisku: 60 | |
Pojemność magazynka: 1 | |
Przerwa pomiędzy strzałami: 6 (1/10 sek.) | |
Czas przeładowania: 3 (1/20 sek.) | |
Start-up: Brak | |
Odrzut: 10 | |
Bink: Brak | |
Wpływ ruchu na celność: 1 |
Chainsaw | |
| Thermic Lance |
Obrażenia: 1 100 | |
Prędkość początkowa pocisku: 70 | |
Pojemność magazynka: 63 | |
Przerwa pomiędzy strzałami: 2 (1/30 sek.) | |
Czas przeładowania: 70 (1,166 sek.) | |
Start-up: Brak | |
Odrzut: 3 | |
Bink: Brak | |
Wpływ ruchu na celność: 1 |
M79 LAW | |
| Rocket Launcher [L] |
Obrażenia: 200 000 | |
Prędkość początkowa pocisku: 250 | |
Pojemność magazynka: 1 | |
Przerwa pomiędzy strzałami: Brak | |
Czas przeładowania: 315 (5,25 sek.) | |
Start-up: 15 (1/4 sek.) | |
Odrzut: 25 | |
Bink: 20 | |
Wpływ ruchu na celność: 1 |
Grenade | |
| Infantry Grenade |
Obrażenia: 150 000 | |
Prędkość początkowa pocisku: 49 | |
Pojemność magazynka: 1 | |
Przerwa pomiędzy strzałami: 80 (1,333 sek.) | |
Czas przeładowania: 20 (1/3 sek.) | |
Start-up: Brak | |
Odrzut: 10 | |
Bink: Brak | |
Wpływ ruchu na celność: 1 |
Flamer | |
| Gas Cannon [P] |
Obrażenia: 250 | |
Prędkość początkowa pocisku: 105 | |
Pojemność magazynka: 75 | |
Przerwa pomiędzy strzałami: 2 (1/30 sek.) | |
Czas przeładowania: Brak | |
Start-up: Brak | |
Odrzut: 1 | |
Bink: 2 | |
Wpływ ruchu na celność: 1 |
M2 Stationary Gun | |
| Plasma Turret |
Obrażenia: 220 | |
Prędkość początkowa pocisku: 215 | |
Pojemność magazynka: 100 | |
Przerwa pomiędzy strzałami: 20 (1/3 sek.) | |
Czas przeładowania: 366 (6,1 sek.) | |
Start-up: Brak | |
Odrzut: 11 | |
Bink: Brak | |
Wpływ ruchu na celność: 1 |