X-COM Mod: Arsenał
| Desert Eagles | |
|
| Dual Sonic Pistols |
| Obrażenia: 44 | |
| Prędkość początkowa pocisku: 300 | |
| Pojemność magazynka: 20 | |
| Przerwa pomiędzy strzałami: 12 (1/5 sek.) | |
| Czas przeładowania: 120 (2 sek.) | |
| Start-up: Brak | |
| Odrzut: 35 | |
| Bink: 1 | |
| Wpływ ruchu na celność: 1 | |
| H&K MP5 | |
![]() | Heavy Laser |
| Obrażenia: 130 | |
| Prędkość początkowa pocisku: 750 | |
| Pojemność magazynka: Nieskończona | |
| Przerwa pomiędzy strzałami: 35 (7/12 sek.) | |
| Czas przeładowania: Brak | |
| Start-up: Brak | |
| Odrzut: 21 | |
| Bink: 4 | |
| Wpływ ruchu na celność: 1 | |
| AK-74 | |
|
| Plasma Rifle |
| Obrażenia: 160 | |
| Prędkość początkowa pocisku: 191 | |
| Pojemność magazynka: 28 | |
| Przerwa pomiędzy strzałami: 16 (4/15 sek.) | |
| Czas przeładowania: 150 (2,5 sek.) | |
| Start-up: Brak | |
| Odrzut: 16 | |
| Bink: 3 | |
| Wpływ ruchu na celność: 1 | |
| Steyr AUG | |
|
| Gauss Rifle |
| Obrażenia: 120 | |
| Prędkość początkowa pocisku: 525 | |
| Pojemność magazynka: 15 | |
| Przerwa pomiędzy strzałami: 28 (7/15 sek.) | |
| Czas przeładowania: 120 (2 sek.) | |
| Start-up: Brak | |
| Odrzut: 23 | |
| Bink: 2 | |
| Wpływ ruchu na celność: 1 | |
| Spas-12 | |
|
| Close Quarters Battle Shotgun |
| Obrażenia: 120 | |
| Prędkość początkowa pocisku: 145 | |
| Pojemność magazynka: 5 | |
| Przerwa pomiędzy strzałami: 31 (31/60 sek.) | |
| Czas przeładowania: 18 (0,3 sek.) / nabój | |
| Start-up: Brak | |
| Odrzut: 86 | |
| Bink: Brak | |
| Wpływ ruchu na celność: 1 | |
| Ruger 77 | |
![]() | Sonic Cannon |
| Obrażenia: 270 | |
| Prędkość początkowa pocisku: 300 | |
| Pojemność magazynka: 10 | |
| Przerwa pomiędzy strzałami: 42 (0,7 sek.) | |
| Czas przeładowania: 156 (2,6 sek.) | |
| Start-up: Brak | |
| Odrzut: 60 | |
| Bink: 6 | |
| Wpływ ruchu na celność: 1 | |
| M79 | |
![]() | Blaster Launcher |
| Obrażenia: 400 000 | |
| Prędkość początkowa pocisku: 300 | |
| Pojemność magazynka: 1 | |
| Przerwa pomiędzy strzałami: Brak | |
| Czas przeładowania: 300 (5 sek.) | |
| Start-up: Brak | |
| Odrzut: 400 | |
| Bink: 30 | |
| Wpływ ruchu na celność: 3 | |
| Barret M82A1 | |
|
| Gauss Sniper Gun |
| Obrażenia: 1600 | |
| Prędkość początkowa pocisku: 600 | |
| Pojemność magazynka: 1 | |
| Przerwa pomiędzy strzałami: Brak | |
| Czas przeładowania: 240 (4 sek.) | |
| Start-up: 45 (3/4 sek.) | |
| Odrzut: 888 | |
| Bink: 80 | |
| Wpływ ruchu na celność: 6 | |
| FN Minimi | |
|
| Jet Harpoon Rifle |
| Obrażenia: 96 | |
| Prędkość początkowa pocisku: 260 | |
| Pojemność magazynka: 10 | |
| Przerwa pomiędzy strzałami: 8 (2/15 sek.) | |
| Czas przeładowania: 120 (2 sek.) | |
| Start-up: Brak | |
| Odrzut: 5 | |
| Bink: 1 | |
| Wpływ ruchu na celność: 1 | |
| XM214 Minigun | |
|
| Auto Cannon [AP] |
| Obrażenia: 84 | |
| Prędkość początkowa pocisku: 198 | |
| Pojemność magazynka: 56 | |
| Przerwa pomiędzy strzałami: 4 (1/15 sek.) | |
| Czas przeładowania: 220 (3,666 sek.) | |
| Start-up: 2 (1/30 sek.) | |
| Odrzut: 2 | |
| Bink: 1 | |
| Wpływ ruchu na celność: 2 | |
| US SOCOM | |
|
| Laser Pistol |
| Obrażenia: 23 | |
| Prędkość początkowa pocisku: 750 | |
| Pojemność magazynka: Nieskończona | |
| Przerwa pomiędzy strzałami: 26 (13/30 sek.) | |
| Czas przeładowania: Brak | |
| Start-up: Brak | |
| Odrzut: 26 | |
| Bink: 1 | |
| Wpływ ruchu na celność: 1 | |
| Combat Knife | |
|
| Plasma Blade |
| Obrażenia: 500 000 | |
| Prędkość początkowa pocisku: 60 | |
| Pojemność magazynka: 1 | |
| Przerwa pomiędzy strzałami: 6 (1/10 sek.) | |
| Czas przeładowania: 3 (1/20 sek.) | |
| Start-up: Brak | |
| Odrzut: 10 | |
| Bink: Brak | |
| Wpływ ruchu na celność: 1 | |
| Chainsaw | |
|
| Thermic Lance |
| Obrażenia: 1 100 | |
| Prędkość początkowa pocisku: 70 | |
| Pojemność magazynka: 63 | |
| Przerwa pomiędzy strzałami: 2 (1/30 sek.) | |
| Czas przeładowania: 70 (1,166 sek.) | |
| Start-up: Brak | |
| Odrzut: 3 | |
| Bink: Brak | |
| Wpływ ruchu na celność: 1 | |
| M79 LAW | |
![]() | Rocket Launcher [L] |
| Obrażenia: 200 000 | |
| Prędkość początkowa pocisku: 250 | |
| Pojemność magazynka: 1 | |
| Przerwa pomiędzy strzałami: Brak | |
| Czas przeładowania: 315 (5,25 sek.) | |
| Start-up: 15 (1/4 sek.) | |
| Odrzut: 25 | |
| Bink: 20 | |
| Wpływ ruchu na celność: 1 | |
| Grenade | |
|
| Infantry Grenade |
| Obrażenia: 150 000 | |
| Prędkość początkowa pocisku: 49 | |
| Pojemność magazynka: 1 | |
| Przerwa pomiędzy strzałami: 80 (1,333 sek.) | |
| Czas przeładowania: 20 (1/3 sek.) | |
| Start-up: Brak | |
| Odrzut: 10 | |
| Bink: Brak | |
| Wpływ ruchu na celność: 1 | |
| Flamer | |
|
| Gas Cannon [P] |
| Obrażenia: 250 | |
| Prędkość początkowa pocisku: 105 | |
| Pojemność magazynka: 75 | |
| Przerwa pomiędzy strzałami: 2 (1/30 sek.) | |
| Czas przeładowania: Brak | |
| Start-up: Brak | |
| Odrzut: 1 | |
| Bink: 2 | |
| Wpływ ruchu na celność: 1 | |
| M2 Stationary Gun | |
![]() | Plasma Turret |
| Obrażenia: 220 | |
| Prędkość początkowa pocisku: 215 | |
| Pojemność magazynka: 100 | |
| Przerwa pomiędzy strzałami: 20 (1/3 sek.) | |
| Czas przeładowania: 366 (6,1 sek.) | |
| Start-up: Brak | |
| Odrzut: 11 | |
| Bink: Brak | |
| Wpływ ruchu na celność: 1 | |
suve















