Warzelnia: Wrogowie
Skrzat | |
Punkty życia: 90 | |
Siła ataku: 8 | |
Rodzaj ataku: Fizyczny | |
Celność ataku: 90% | |
Szansa na uderzenie krytyczne: 0% | |
Szansa na unik: 30% | |
Zdolności: Brak | |
Anei otrzymywane za zabicie: 2 - 5 | |
Punkty doświadczenia otrzymywane za zabicie: 10 | |
Opis: Małe, leśne żyjątka. W pojedynkę nie stanowią zagrożenia, ale należy na nie uważać, gdyż ze względu na swój niski wzrost są bardzo szybkie, zręczne i trudne do trafienia. |
Magicznie zmieniony pająk - młode | |
Punkty życia: 125 | |
Siła ataku: 13 | |
Rodzaj ataku: Magiczny | |
Celność ataku: 90% | |
Szansa na uderzenie krytyczne: 1% | |
Szansa na unik: 5% | |
Zdolności: Brak | |
Anei otrzymywane za zabicie: 4 - 7 | |
Punkty doświadczenia otrzymywane za zabicie: 14 | |
Opis: Młode zmienionego przez magię pająka. |
Krzat | |
Punkty życia: 180 | |
Siła ataku: 16 | |
Rodzaj ataku: Fizyczny | |
Celność ataku: 95% | |
Szansa na uderzenie krytyczne: 3% | |
Szansa na unik: 20% | |
Zdolności: Brak | |
Anei otrzymywane za zabicie: 6 - 12 | |
Punkty doświadczenia otrzymywane za zabicie: 22 | |
Opis: Krzaty to wojownicy skrzatów. Są wolniejsze i mniej zręczne, ale za to są przeszło dwa razy silniejsze od zwykłych skrzatów. Uczestniczą w różnorakich polowaniach i walkach. |
Magiczna Skrzynia | |||
Punkty życia: 240 | |||
Siła ataku: 5 | |||
Rodzaj ataku: Magiczny | |||
Celność ataku: 100% | |||
Szansa na uderzenie krytyczne: 1% | |||
Szansa na unik: 0% | |||
| |||
Anei otrzymywane za zabicie: 5 - 10 | |||
Punkty doświadczenia otrzymywane za zabicie: 18 | |||
Opis: Zwykli ludzie chronili wartościowe przedmioty, instalując w skrzynkach mechanizmy, które wypuszczały trujący gaz bądź powodowały wybuch. Magowie zaś rzucali zaklęcia, które powodowały, że skrzynia po otwarciu ożywała i zaczynała atakować złodzieja. |
Szkielet | |
Punkty życia: 320 | |
Siła ataku: 22 | |
Rodzaj ataku: Fizyczny | |
Celność ataku: 90% | |
Szansa na uderzenie krytyczne: 5% | |
Szansa na unik: 10% | |
Zdolności: Odporność na czar: Absorpcja (nieumarły) | |
Anei otrzymywane za zabicie: 8 - 15 | |
Punkty doświadczenia otrzymywane za zabicie: 34 | |
Opis: Kupa kości ożywiona za pomocą czarnej magii. |
Zombie | |
Punkty życia: 930 | |
Siła ataku: 38 | |
Rodzaj ataku: Fizyczny | |
Celność ataku: 90% | |
Szansa na uderzenie krytyczne: 7% | |
Szansa na unik: 5% | |
Zdolności: Odporność na czar: Absorpcja (nieumarły) | |
Anei otrzymywane za zabicie: 12 - 20 | |
Punkty doświadczenia otrzymywane za zabicie: 44 | |
Opis: Gnijące ciało ożywione za pomocą czarnej magii. Obecność tkanki mięśniowej zaowocowała o wiele wyższą wytrzymałością i silniejszym atakiem niż w przypadku szkieletów, które są jej pozbawione. |
BOSSOWIE
Krzaci Król | |
Punkty życia: 700 | |
Siła ataku: 24 | |
Rodzaj ataku: Fizyczny | |
Celność ataku: 92% | |
Szansa na uderzenie krytyczne: 9% | |
Szansa na unik: 11% | |
Zdolności: Brak | |
Anei otrzymywane za zabicie: 42 - 67 | |
Punkty doświadczenia otrzymywane za zabicie: 87 | |
Opis: Król skrzatów i krzatów występujących w lesie koło Warzelni. |
Tajemniczy Rycerz | |
| Punkty życia: 2568 |
Siła ataku: 56 | |
Rodzaj ataku: Fizyczny | |
Celność ataku: 95% | |
Szansa na uderzenie krytyczne: 5% | |
Szansa na unik: 12% | |
Zdolności: Brak | |
Anei otrzymywane za zabicie: 86 - 120 | |
Punkty doświadczenia otrzymywane za zabicie: 274 | |
Opis: Tajemniczy wędrowiec, który chciał dostać się do Warzelni. |