suve

Warzelnia: Wrogowie

Skrzat
Punkty życia: 90
Siła ataku: 8
Rodzaj ataku: Fizyczny
Celność ataku: 90%
Szansa na uderzenie krytyczne: 0%
Szansa na unik: 30%
Zdolności: Brak
Anei otrzymywane za zabicie: 2 - 5
Punkty doświadczenia otrzymywane za zabicie: 10
Opis: Małe, leśne żyjątka. W pojedynkę nie stanowią zagrożenia, ale należy na nie uważać, gdyż ze względu na swój niski wzrost są bardzo szybkie, zręczne i trudne do trafienia.
 
Magicznie zmieniony pająk - młode
Punkty życia: 125
Siła ataku: 13
Rodzaj ataku: Magiczny
Celność ataku: 90%
Szansa na uderzenie krytyczne: 1%
Szansa na unik: 5%
Zdolności: Brak
Anei otrzymywane za zabicie: 4 - 7
Punkty doświadczenia otrzymywane za zabicie: 14
Opis: Młode zmienionego przez magię pająka.
 
Krzat
Punkty życia: 180
Siła ataku: 16
Rodzaj ataku: Fizyczny
Celność ataku: 95%
Szansa na uderzenie krytyczne: 3%
Szansa na unik: 20%
Zdolności: Brak
Anei otrzymywane za zabicie: 6 - 12
Punkty doświadczenia otrzymywane za zabicie: 22
Opis: Krzaty to wojownicy skrzatów. Są wolniejsze i mniej zręczne, ale za to są przeszło dwa razy silniejsze od zwykłych skrzatów. Uczestniczą w różnorakich polowaniach i walkach.
 
Magiczna Skrzynia
Punkty życia: 240
Siła ataku: 5
Rodzaj ataku: Magiczny
Celność ataku: 100%
Szansa na uderzenie krytyczne: 1%
Szansa na unik: 0%
Zdolności:- Odporność na czar: Absorpcja (stworzenie nieorganiczne)
- Odporność na czar: Klątwa (stworzenie nieorganiczne)
Anei otrzymywane za zabicie: 5 - 10
Punkty doświadczenia otrzymywane za zabicie: 18
Opis: Zwykli ludzie chronili wartościowe przedmioty, instalując w skrzynkach mechanizmy, które wypuszczały trujący gaz bądź powodowały wybuch. Magowie zaś rzucali zaklęcia, które powodowały, że skrzynia po otwarciu ożywała i zaczynała atakować złodzieja.
 
Szkielet
Punkty życia: 320
Siła ataku: 22
Rodzaj ataku: Fizyczny
Celność ataku: 90%
Szansa na uderzenie krytyczne: 5%
Szansa na unik: 10%
Zdolności: Odporność na czar: Absorpcja (nieumarły)
Anei otrzymywane za zabicie: 8 - 15
Punkty doświadczenia otrzymywane za zabicie: 34
Opis: Kupa kości ożywiona za pomocą czarnej magii.
 
Zombie
Punkty życia: 930
Siła ataku: 38
Rodzaj ataku: Fizyczny
Celność ataku: 90%
Szansa na uderzenie krytyczne: 7%
Szansa na unik: 5%
Zdolności: Odporność na czar: Absorpcja (nieumarły)
Anei otrzymywane za zabicie: 12 - 20
Punkty doświadczenia otrzymywane za zabicie: 44
Opis: Gnijące ciało ożywione za pomocą czarnej magii. Obecność tkanki mięśniowej zaowocowała o wiele wyższą wytrzymałością i silniejszym atakiem niż w przypadku szkieletów, które są jej pozbawione.

BOSSOWIE

Krzaci Król
Punkty życia: 700
Siła ataku: 24
Rodzaj ataku: Fizyczny
Celność ataku: 92%
Szansa na uderzenie krytyczne: 9%
Szansa na unik: 11%
Zdolności: Brak
Anei otrzymywane za zabicie: 42 - 67
Punkty doświadczenia otrzymywane za zabicie: 87
Opis: Król skrzatów i krzatów występujących w lesie koło Warzelni.
 
Tajemniczy Rycerz


Punkty życia: 2568
Siła ataku: 56
Rodzaj ataku: Fizyczny
Celność ataku: 95%
Szansa na uderzenie krytyczne: 5%
Szansa na unik: 12%
Zdolności: Brak
Anei otrzymywane za zabicie: 86 - 120
Punkty doświadczenia otrzymywane za zabicie: 274
Opis: Tajemniczy wędrowiec, który chciał dostać się do Warzelni.