Warzelnia: Magia
AbsorpcjaWykrada PŻ wszystkim stworzeniom wokół rzucającego i oddaje je mu, lecząc go.
Poziom | Koszt EM | Zasięg | Wykradane PŻ |
1 | 75 | 2 | 15 |
2 | 93 | 2 | 20 |
3 | 11 | 2 | 25 |
4 | 129 | 2 | 30 |
5 | 147 | 2 | 35 |
6 | 165 | 2 | 40 |
7 | 183 | 2 | 45 |
8 | 213 | 3 | 45 |
9 | 232 | 3 | 50 |
10 | 250 | 3 | 55 |
Bariera
Gdy postać zostanie zaatakowana, bariera odda pewną część obrażeń atakującemu. Zadawane obrażenia równe są XYZ + <przelicznik> x Poziom Postaci.
Poziom | Koszt EM | Koszt EM\sek. | Łączne obrażenia |
1 | 75 | 3 | 25 + 1 x PP |
2 | 80 | 3 | 50 + 1 x PP |
3 | 85 | 3,5 | 75 + 1 x PP |
4 | 90 | 3,5 | 100 + 1 x PP |
5 | 100 | 4 | 100 + 2 x PP |
6 | 105 | 4 | 125 + 2 x PP |
7 | 110 | 4,5 | 150 + 2 x PP |
8 | 115 | 4,5 | 175 + 2 x PP |
9 | 120 | 5 | 200 + 2 x PP |
10 | 130 | 5,5 | 200 + 3 x PP |
Berserk
Rozprasza całą energię magiczną rzucającego i wykorzystuje ją do wprowadzenia go w szał bojowy. Postać znajdująca się w stanie berserku zadaje zwielokrotnione obrażenia, atakuje celniej, jest zwinniejsza, częściej zadaje ataki krytyczne i nie zwraca uwagi na jakiekolwiek ponoszone obrażenia. Szał mija z czasem. (20 jednostek\sek). Maksymalna (i zarazem początkowa) wartość wskaźnika szału to 1000. Gdy postać w szale otrzymuje obrażenia, wskaźnik szału obniża się o 10-krotność otrzymanych obrażeń, ale w zamian postać nie traci PŻ. Wskaźnik szału można zwiększyć, atakując przeciwników. Wskaźnik zwiększa się o 1% zadanych obrażeń. Po wyjściu z szału postać nie może przez 5 minut rzucać czarów, a jej statystyki (celność ataku, szansa na atak krytyczny i unik) zmniejszają się o tyle samo, o ile wzrosły podczas szału. Ponadto, przez 10 minut zadaje tylko połowiczne obrażenia. Negatywne skutki berserku można przespać w gospodzie.
Poziom | Koszt EM | Premia do: | |||
Obrażeń | Celności ataku | Szansy na unik | Szansy na atak krytyczny | ||
1 | 100 | +75% | +5 | +3 | +4 |
2 | 125 | +100% | +8 | +4 | +6 |
3 | 150 | +125% | +11 | +5 | +8 |
4 | 175 | +150% | +14 | +7 | +10 |
5 | 200 | +175% | +17 | +8 | +12 |
6 | 225 | +200% | +20 | +9 | +14 |
7 | 250 | +225% | +23 | +11 | +16 |
8 | 275 | +250% | +26 | +12 | +18 |
9 | 300 | +275% | +29 | +13 | +19 |
10 | 333 | +300% | +33 | +14 | +20 |
Burza Ostrzy
Postać wyprostowuje ręce, wyciąga przed siebie swą broń i zaczyna się obracać. Tempo obrotu jest tak duże, że ryzyko zranienia rzucającego jest znikome.
Zadaje <przelicznik> x Obrażenia obrażeń.
Poziom | Koszt EM | Czas trwania | Przelicznik |
1 | 25 | 5 sek. | 0,75 |
2 | 35 | 5,5 sek. | 0,90 |
3 | 45 | 6 sek. | 1,05 |
4 | 55 | 6,5 sek. | 1,20 |
5 | 65 | 7 sek. | 1,35 |
6 | 75 | 7,5 sek. | 1,50 |
7 | 85 | 8 sek. | 1,65 |
8 | 95 | 8,5 sek. | 1,80 |
9 | 105 | 9 sek. | 1,95 |
10 | 115 | 10 sek. | 2,00 |
Cięcie Umysłu
Zwiększa obrażenia o <przelicznik> x Siła Woli. Działa do wyczerpania się energii magicznej rzucającego.
Poziom | Koszt EM | Koszt EM\sek. | Przelicznik |
1 | 35 | 1 | 0,20 |
2 | 40 | 1 | 0,40 |
3 | 45 | 1,5 | 0,60 |
4 | 50 | 1,5 | 0,80 |
5 | 55 | 2 | 1,00 |
6 | 60 | 2 | 1,20 |
7 | 65 | 2,5 | 1,40 |
8 | 70 | 2,5 | 1,60 |
9 | 75 | 3 | 1,80 |
10 | 80 | 3,5 | 2,00 |
Fala Kolców
W linii prostej od rzucającego z ziemi zaczynają wychodzić potężne kamienne kolce, które ranią wrogów. Zadawane obrażenia równe są <przelicznik> x Siła Woli.
Poziom | Koszt EM | Przelicznik | Zasięg | Ilość fal |
1 | 70 | 1,00 | 5 | 1 |
2 | 80 | 1,70 | 5 | 1 |
3 | 90 | 2,40 | 5 | 1 |
4 | 105 | 2,40 | 6 | 1 |
5 | 115 | 3,10 | 6 | 1 |
6 | 125 | 3,80 | 6 | 1 |
7 | 150 | 3,80 | 7 | 3 |
8 | 160 | 4,50 | 7 | 3 |
9 | 170 | 5,00 | 7 | 3 |
10 | 195 | 5,00 | 7 | 5 |
Klątwa
Wiązka energii magicznej zaburzająca zdolności bojowe wrogów. Zmniejsza celność ataku, szansę na atak krytyczny i unik. Obszar działania znajduje się bezpośrednio przed rzucającym.
Poziom | Koszt EM | Obszar działania | Czas działania | Zmniejszenie szansy na: | ||
Celny atak | Unik | Atak krytyczny | ||||
1 | 30 | 3x3 | 42 sek. | 4 | 1 | 3 |
2 | 40 | 3x3 | 43 sek. | 8 | 3 | 5 |
3 | 50 | 3x3 | 46 sek. | 12 | 5 | 8 |
4 | 60 | 3x3 | 48 sek. | 16 | 7 | 10 |
5 | 70 | 5x5 | 50 sek. | 16 | 7 | 10 |
6 | 80 | 5x5 | 52 sek. | 20 | 9 | 13 |
7 | 90 | 5x5 | 54 sek. | 24 | 11 | 15 |
8 | 100 | 5x5 | 56 sek. | 28 | 13 | 18 |
9 | 110 | 7x7 | 58 sek. | 28 | 13 | 18 |
10 | 125 | 7x7 | 60 sek. | 33 | 15 | 20 |
Magiczna Szarża
Po rzuceniu postać rusza do przodu w pozycji kucznej, z wyciągniętą przed siebie bronią. Rzucający przebywa pewien dystans, raniąc wszystkich wrogów na swej drodze. Zadaje <przelicznik> x Obrażenia obrażeń.
Poziom | Koszt EM | Dystans | Przelicznik |
1 | 12 | 2 | 1.00 |
2 | 14 | 2 | 1.10 |
3 | 16 | 3 | 1.10 |
4 | 18 | 3 | 1.20 |
5 | 20 | 4 | 1.20 |
6 | 22 | 4 | 1.30 |
7 | 24 | 5 | 1.30 |
8 | 26 | 5 | 1.40 |
9 | 28 | 5 | 1.50 |
10 | 30 | 6 | 1.50 |
Miażdżenie
Zwiększa obrażenia o <przelicznik> x Obrażenia.
Poziom | Koszt EM | Czas trwania | Przelicznik |
1 | 60 | 35 sek. | 0,20 |
2 | 70 | 41 sek. | 0,40 |
3 | 80 | 47 sek. | 0,60 |
4 | 90 | 53 sek. | 0,80 |
5 | 100 | 59 sek. | 1,00 |
6 | 110 | 65 sek. | 1,20 |
7 | 120 | 71 sek. | 1,40 |
8 | 130 | 77 sek. | 1,60 |
9 | 140 | 83 sek. | 1,80 |
10 | 150 | 90 sek. | 2,00 |
Ognista Kula
Wokół rzucającego pojawia się ognista kula, która natychmiast eksploduje, zadając obrażenia pobliskim wrogom. Zadawane obrażenia wynoszą <przelicznik> x Siła Woli.
Poziom | Koszt EM | Zasięg | Przelicznik |
1 | 75 | 2 | 1,00 |
2 | 80 | 2 | 1,50 |
3 | 85 | 2 | 2,00 |
4 | 90 | 2 | 2,50 |
5 | 100 | 3 | 2,50 |
6 | 105 | 3 | 3,00 |
7 | 110 | 3 | 3,50 |
8 | 115 | 3 | 4,00 |
9 | 125 | 4 | 4,00 |
10 | 130 | 4 | 4,50 |
Uderzenie Energii
Skupia całą energię rzucającego w malutkiej kuli. Po zaatakowaniu wroga kula wysysa jego energię, po czym eksploduje. Zadawane obrażenia równe są <przelicznik> x <ilość zgromadzonej energii magicznej>. Ilość energii magicznej można zwiększyć za pomocą Słoja Energii - słój, zamiast regenerować energię postaci, będzie ją przesyłał do kuli.
Poziom | Koszt EM | EM wysysana z wroga | Przelicznik | Wybuch | Zasięg wybuchu | Rzut |
1 | 80 | 50% | 0,90 | Nie | - | Nie |
2 | 90 | 65% | 0,90 | Nie | - | Nie |
3 | 100 | 65% | 1,10 | Nie | - | Nie |
4 | 110 | 80% | 1,10 | Nie | - | Nie |
5 | 130 | 80% | 1,10 | Tak | 2 | Nie |
6 | 140 | 80% | 1,30 | Tak | 2 | Nie |
7 | 150 | 95% | 1,30 | Tak | 2 | Nie |
8 | 170 | 95% | 1,30 | Tak | 3 | Nie |
9 | 180 | 95% | 1,50 | Tak | 3 | Nie |
10 | 200 | 95% | 1,50 | Tak | 3 | Tak |