Alexland: Historia zmian
= v.1.3 - 01.04.2011- Bugfix: śmierć bohatera nie zatrzymuje już wstrząsów ekranu.
- Bugfix: naprawiono liczenie rozrzutu Dezintegratora przy Zwiększonych Obrażeniach.
- Bugfix: poprawiono zliczanie biorących udział w rozgrywce demonów (dla osiągnięcia Wysłańcy Piekieł).
- Bugfix: wciśnięcia i upuszczenia klawiszy w menu pauzy są teraz rejestrowane, co zapobiega samoistnemu ruchowi bohatera po powrocie do gry.
- Po powrocie do gry z menu głównego, wyświetlany jest ekran pauzy, miast natychmiastowego wznowienia rozgrywki.
- Będąc w menu głównym, można wrócić do gry naciskając ESC.
- Oprócz F12, możliwe jest teraz także wyjście gry za pomocą Alt+F4.
- Możliwa jest minimalizacja gry za pomocą F9.
- Zmieniono sposób liczenia zadawanych obrażeń dla wyrzutni rakiet.
- Dodano nową broń: energun.
- Kliknięcie na niezdobytym medaliku w ekranie osiągnięć wyświetla jego wymagania.
- Podniesienie tej samej broni, której obecnie się używa, daje graczowi drobny bonus.
- W trakcie menu pauzy, na ekranie wyświetlany jest kolisty identyfikator gracza.
- Zmieniono ustawienia poziomów trudności.
- Drobne zmiany w mechanice gry.
- Optymalizacja obliczeń pocisków.
- Dzięki Amadikowi, Izahel oraz Andree, dodano do gry trzy pełne tłumaczenia: rosyjskie, francuskie i niemieckie.
= v.1.2 - 01.07.2010
- Poprawiono błąd, który powodował, że demon nie otrzymywał obrażeń w trakcie ucieczki regeneracyjnej.
- Naprawiono błąd, który powodował, iż nie działało przełączanie strzałki \ WSAD w trakcie gry.
- Dźwięk mięsa nie zostanie odegrany, jeżeli bohater zostanie uderzony przez żebro szkieletu, mając aktywną Niewrażliwość.
- Dodano nową broń: przysmażacz.
- Zwiększono czterokrotnie ilość punktów otrzymywaną za zabicie demona.
- Po zakończeniu gry gracz przenoszony jest bezpośrednio do menu głównego, jeśli nie udało mu się dostać do tabeli wyników.
- Od teraz do danych o wynikach dołączana jest informacja o używanej broni.
- Dodano drugą animację uderzenia pocisku demona - odgrywana animacja zależy od siły magii.
- Ciała tą teraz składowane w pamięci i rysowane na nowo przy zmianie jaskrawości.
- Zmieniono zachowanie Dezintegratora po podniesieniu Zwiększonych Obrażeń oraz skrócono czas przeładowania.
- Otrzymanie obrażeń od tąpnięcia demona powoduje wstrząsy ekranu.
- Dodano system osiągnięć, zawierający 60 medalików do zdobycia.
- Dodano internetową tablicę najlepszych wyników.
- Odrobinę zmieniono ustawienia poziomów trudności.
- Dokonano drobnych optymalizacji.
- Naprawiono inne pomniejsze błędy.
- Dzięki code_glitch, darkbow oraz Amadikowi dodano do gry trzy częściowe (tylko menu) tłumaczenia.
= v.1.1 - 11.03.2010
- Zmieniono kolory niektórych bonusów oraz zwiększono błysk towarzyszący pojawieniu\przypomnieniu.
- Zwiększono dokładność liczenia trafień dla Rozbłysku.
- Dodano nową broń: wyrzutnię szrapneli.
- Dodano możliwość gry w rozdzielczości 640 x 480.
- Dodano możliwość kontynuowania rozgrywki po wyjściu do menu głównego.
- Zmieniono wygląd głównego menu oraz ekranu opcji.
- Dodano możlwość regulacji kolorytu terenu.
- Naprawiono bug powodujący brak zmiany głośności dźwięków przeładowania broni.
- Gra posiada teraz trzy różne poziomy trudności.
- Demon otrzymał nowy atak dystansowy; zwiększono też zasięg tąpnięcia.
- Rozszerzono zestaw znaków przy wpisywaniu imienia o polskie znaki diakrytyczne (oraz kilka innych).
- Uzależniono obrażenia zadawane przez Skalniaka od prędkości toczenia.
- Dodano drobną animację przy uderzeniu pocisków demona.
- Zasoby gry stały się wolne do wykorzystania.
= v.1.0 - 31.01.2010
Pierwsze wydanie publiczne.